oljersjo-kennel

Alla inlägg den 18 juli 2015

Av Malin Ullström - 18 juli 2015 21:46

...börjar gå mot sitt slut!  Denna veckan har hela familjen varit på kortsemester i Köpenhamn och Malmö med tillhörande shopping, fick hålla i mig för att inte åka in på Teba...familjen uppskattar inte att åka dit!  Nåja, fick intala mig att jag troligtvis har det mesta jag behöver, och det är ju roligt att "spara" en resa dit lite senare i sommar. Hemma en dag för att packa om, för att sedan resa med maken och våra goa vänner till Hotell Skansen på Öland. En sådan härlig tripp med besök på Paradisverkstaden, strand promenad, lunch vid bryggan, en underbar hotellvistelse med spabehandlingar och trerätters på kvällen!!   Prata om att det var avkopplande!! Väl hemma så slocknade jag på soffan innan maken och jag tog oss ut i motionsspåret med de fyrbenta! Imorgon får vi allt börja "sträcka" upp oss...det är ju inte så bra att vara för avkopplad, eller?!


Här kommer några bilder på lilla Spralla igen, goa lilla hund!

       

Java är hennes goa kompis!  

       

Gustav är en annan favorit...dock inte lika aktiv som Java...  

 

Hallåååå, nu blev katten trött på valpen! Han ville sova...Spralla är duktig, när katten går efter ha tittat länge på henne då är det säkrast att låta bli honom!

 

Ha, en humla...tänk vad lite som roar när man är liten!


//Malin


Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards