oljersjo-kennel

Alla inlägg den 20 juli 2016

Av Malin Ullström - 20 juli 2016 09:53

... Bellman Spirit of Java, flyttat hemifrån!  

 

Hur mycket man än älskar dom här små huliganerna så behöver dom egna hem i den här åldern...tror inte 8 veckor är "taget" ur luften då det gäller när man får börja leverera valparna!  Java har förberett dem de senaste dagarna, inget diande och leker mycket med dem!   Så först ut var Bellman som flyttade till husse Niklas och matte Pernilla med familj! Jag är mycket glad att Bellman hamnar hos dem för då får jag förhoppningsvis träffa honom på våra kommande träningar!   


Innan flytten så fick han sitt allra första riktiga bad, som han njöt! Inga som helst problem och stod helt stilla och riktigt njöt medan jag schamponerade honom, gullehund!

       

Jag fick till min stora glädje rapport från matte Pernilla på kvällen. Resan hem hade gått bra och han verkade ha funnit sig väl tillrätta i sitt nya hem och tillsammans med sin kompis "Hobbe"!  


Ett STORT LYCKA till med er fine Bellman!


Kram Malin m familj



Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards