oljersjo-kennel

Direktlänk till inlägg 12 mars 2017

En underbar helg...

Av Malin Ullström - 12 mars 2017 20:36

...är till ända!  Fantastskt roligt då jag har tränat hundar i dagarna tre, Gunnar med fyrbenta kom från Lidköping i fredags! Vi hann med lite träning innan det var dags för fredagskväll, vi lade upp ett sök till alla hundarna och det gick riktigt bra. På lördagen åkte vi ut till Kristina och Elee på Ytterön, och det var ett helt fantastiskt väder där vi alla njöt i fulla drag!

   

         

Vi tränade markeringar både högt och lågt, även i kombination med linjetag! Det gick riktigt bra för alla hundarna!  

Så idag skulle vi träffas för att träna igen, tyvärr en del manfall men vi hade turen på vår sida så Pernilla och Niklas med Bellman kom och gjorde oss sällskap!  

       

   

Tack alla för en härlig helg tillsammans med er och era hundar!


Kram Malin  


 
 
Ingen bild

Gunnar

14 mars 2017 11:17

Hej. Alltid lika roligt att få en genomkörare. Synd bara att det är långt att köra till er. Tycker att allt gick bra för alla. Tack för allt denna helgen. //Gunnar.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Ullström - 7 mars 2019 14:13


...det är inte lätt att hinna med att uppdatera både hemsida, blogg och facebook. Eftersom det är lite "pyssligare" med bloggen så har jag bestämt mig för att sluta skriva här. Vill ni ha kontakt med oss eller följa oss är ni välkomna till vår hems...

Av Malin Ullström - 23 april 2018 21:13

...väl dags för uppdatering!  Här har hänt en massa sedan jag  skrev sist och det är ju inte så konstigt då det är länge sedan... För att sammansfatta allt så har jag haft lydnadsträning för "valparna" som snart blir 8 månader (tillsammans med ett li...

Av Malin Ullström - 5 januari 2018 20:15

... har precis börjat!  Hösten och än så länge vintern (?) har gått i ett, det har varit mycket både på jobbet och privat. Valparna har flyttat och av alla uppdateringar jag fått så verkar det som om alla de små grynen sköter sig exemplariskt! Det ve...

Av Malin Ullström - 7 november 2017 09:05

...underbart hörstväder och hundträning, kan det bli bättre?!     Vi är ett gäng som träffas ungefär varannan helg och tränar våra hundar, så roligt! Alla med olika mål och förutsättningar, men alla har ett gemensamt intresse och det är att ha tr...

Av Malin Ullström - 6 november 2017 20:29

...alla valpar flyttat!    Öljersjös Diana Joy of Java, eller "Doris" som hon skall kallas flyttar på fredag till sitt nya hem!     När valparna var drygt 6 veckor var min goa väninna Tina, från Tillyhills kennel, här och fotograferade valparna...

Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards