oljersjo-kennel

Alla inlägg den 20 juni 2017

Av Malin Ullström - 20 juni 2017 21:19

...verkligen dags för uppdatering!!


Tiden har rusat iväg och jag har då varit rysligt dålig på att uppdatera bloggen, jag tänker absolut inte be om ursäkt för det för jag har helt enkelt inte haft tid! Däremot ska det bli ändring till det bättre from nu i alla fall!  


Under våren har jag haft en hel del att stå i vad det gäller träning av mina egna hundar och andras hundar, lydnadsträning en gång i veckan och jaktträning varje helg. Däremellan har jag tränat mina egna hudnar och så har man ju förstås familjen, hus, trädgård och jobbet...  Två dagar kvar innan semestern och det ska bli helt undarbart!


Hundarna här hemma mår strålande och Knox utveckling är än så länge till stor belåtenhet! Hela kullen är väldigt trevliga hundar med en otrolig arbetsvilja, och en fart som slår det mesta! Ungefär som Java och hennes syskon!   Vi hoppas att Java behagar börja löpa snart för vi är väldigt sugna på valpar här i Öljersjö!


Här kommer ett liten axplock av bilder från våra senaste träningar!

                     

       



Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards