oljersjo-kennel

Alla inlägg den 30 november 2013

Av Malin Ullström - 30 november 2013 19:16

...göra något annat än de vardagliga sysslorna. Maken och jag tog en ledig fredag och åkte till Malmö för att börja julklappsinköpen och få lite julkänsla i kroppen!

Att sedan ta in på ett mysigt hotell när man är helt slut i kroppen av att vandra i butikerna fram och tillbaka, gör ju inte saken sämre! Tänk att man kan få så ont i benen av att gå i affärerna...jag får aldrig så ont av att gå i skogen!  


Så mysigt med en sådan här tur, men nog är det mysigt att komma hem till familjen igen! Tror faktiskt att till och med hundarna har saknat mig! Åtminstone blev dom helt galna när jag kom hem!!  

Imorgon blir det nog en genomkörning av alla fyrbenta, ska bli roligt!

   

Är vi lika, eller?!  

 

Hugo, matte´s fine kille!  

   

Hela ligan samlad!


Önskar er en härlig lördag´s kväll!


//Malin



Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards