oljersjo-kennel

Alla inlägg den 20 april 2014

Av Malin Ullström - 20 april 2014 20:44

...yrväder! Jag pratar om min pappa´s lilla wachteltik, Troja!  

Mina föräldrar har varit bortresta i några dagar, och då hjälper jag dem förstås med hundarna. När jag var där och pysslade med dem, och tränade lite apportering med Troja kom jag på att jag inte skrivit om henne på ett tag...


Hon har växt till sig till en fin liten tik, förarmjuk, men inte i driften! Duktig på att apportera och vill ALLTID bära på något. Häromdagen kom hon med vattenkannan som var fylld med vatten!! Jajemensan, i ett stadigt tag så gick det utmärkt!

Pappa är förstås överlycklig för denna apporteringsglädje, men inte min mamma...det ryker en del växter, krukor och annat fint som INTE skall apporteras....  

Nåja, hon lugnar väl ner sig så där i nio-års åldern...det brukar inte vara innan dess!!!  

     

Inte lätt att ta kort på den här hunden...hon vill liksom vara i linsen....


Var rädda om er!

//Malin

Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards