oljersjo-kennel

Alla inlägg den 28 april 2014

Av Malin Ullström - 28 april 2014 18:40

...nivå!  

Nu har jag inte fått/kunnat röra mig på en vecka pga operationen och det går ju bra eller...inte...

Ja, jag har ju absolut inget val än att ta det lugnt, men vad jag längtar till att ta hundarna till skogen!! Hundarna har klarat sig bra med bara sina motionsrundor, men idag tog yngsta dottern ut dem och körde lite apportering på gräsmattan. Vilken lycka!  Dock är det frustrerande att sitta på verandan och titta... Nåja, snart så!!  


Så igår fick jag en hälsning från Gunnar med Mezzo och Plexus, och då blir man så glad när Gunnar berättar!!


Han hade kört linjetag, markeringar och sök med nio fåglar. Inga som helst problem, inga byten, snabba leveranser, tyst och lugnt! Jag blir så GLAD, speciellt roligt är det förstås att veta att Gunnar nu får betalt för all sin träning med de fyrbenta!! Härligt jobbat, Gunnar!  

 

Gunnar och Plexus!

 

Gunnar och Mezzo!

 

Mezzo på väg in med sin fågel i det fina vädret!


Sköt om er allihopa!

//Malin

Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards