oljersjo-kennel

Alla inlägg den 15 mars 2016

Av Malin Ullström - 15 mars 2016 19:49

...slipat formen!  Jag fick till mig för några veckor sedan att Kristina med Elee och Ingela med Ninja vill tävla i lydnad, sagt och gjort då är det dags att höga "ribban"! Nu har vi träffats några tisdagar tillbaka för att försöka få till allt och debut tävlingen har jag tittat ut.   

Första gången kommenterade maken lite skämtsamt när träningen var över, att jag verkligen hade hittat varandras motsatser...Kristina och Elee så fantastiskt lugna och Ingela med Ninja så fantastiskt spralliga!  Min stora förhoppning var att detta skulle "smitta" av sig till varandra och det har det gjort! Idag gick det riktigt BRA,

så underbart roligt när man ser så stora framsteg från en vecka till en annan!


HÄRLIGT JOBBAT TJEJER, JAG ÄR RIKTIGT STOLT ÖVER ER!  


Kram Malin  




Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards