oljersjo-kennel

Alla inlägg den 16 september 2011

Av Malin Ullström - 16 september 2011 20:12

...Majsan och jag ute och tränade våra små svarta och gula!

Jag hade hela bagagen full med labradorer eftersom Essie fortfarande var hos oss!

Tänk vad bra det har gått, hon har "smält" in i hundflocken och rättat in sig i vår familjs vanor utan problem.

Anna-Lena med familj har förstås saknat sin fina lilla hund, även att dom har varit på semester, men det är ju ändå skönt att veta att hon trivts här hos oss!!

Tänk om hon hade vantrivts, då hade inte semestern varit lika avkopplande....


Träningen gick strålande och alla små svarta apporterade både kråka, skata och duva i en farlig fart. Härligt!!  

Kiara var hur skötsam som helst. Tror nog att det ligger något i det där min lilla pappa sa, om att hon hör mina hjärtslag på tävling!!  


Idag skulle jag röntga Java, men veterinären blev sjuk, så det får vänta...  

Ja, ja den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge...eller?


I eftermiddags åkte Essie hem, herregud, vad lite det är med bara tre labradorer!!!

Tur att hon kommer med matte och tränar på söndag!  


Önskar er alla en trevlig helg!

Malin


Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards