oljersjo-kennel

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Malin Ullström - 21 september 2011 20:28

... just nu händer det såååå mycket med alla hundar, så jag hinner ju inte med!!!

Jag klagar absolut inte, så länge det händer bra saker...


Java, har gått igenom höft och armbågs röntgen, nu väntar vi bara med spänning på resultaten!!!


Mezzo, har gjort sin debut i appellklass spår, tyvärr ingen uppflyttning, men bra ändå!

Sedan har denna lilla prins gjort sitt MH med bra resultat och godkänt!! Härligt jobbat, Gunnar!!


Forza, fortsätter att gå viltspår till höger och vänster, och sköter sig med den äran!

Heja, Maria och Forza!


Intenzo, sköter sig utmärkt i sin utbildning som ledarhund! Spännande!


Essie...ja, jag vågar knappt skriva det, men det är snart dax för lydnadstävling!!!

Vi håller tummar och tår för Anna-Lena och Essie! 


Nu är det snart dax för Forza, Essie och Mezzo´s röntgen, jag hoppas verkligen att det går bra för alla!! Håller tummarna!

 

Ikväll har Saga och Enya kommit för att vara hos oss på kollo!

Tror att det var svårast för matte att lämna dem här, än vad hundarna tyckte...

Undrar just vad grannarna säger när jag kommer med fem labradorer...  


//Malin


Ps. Hittade ett fantastiskt kort på Rhea, när vi var hos Tina och fotade i somras!

 




Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards