oljersjo-kennel

Direktlänk till inlägg 3 november 2013

Får jag lov ...

Av Malin Ullström - 3 november 2013 19:35

... att presentera LP1 SMEDMÄSTARENS HUGO!

Towe/Iris och Jag/Hugo, bägge ekipagen fick sitt förstapris och sitt LP1!  Trots att regnet vräkte ner...  


Idag satt det tredje förstapriset i lydnadsklass1, Emmaboda BK. Tre starter, tre förstapris och tre pall platser!

Han är duktig matte´s lilla Hugo! Nu ska vi inte tävla lydnad mer detta året, utan nu blir det träning för fältprov till våren!

Målen satta med råge detta året!


Kram Malin

 
 
Ingen bild

Anna-Lena

3 november 2013 20:51

STORT STORT GRATTIS!

...till dig och Hugo (och till Olivia naturligtvis, för hennes duktiga hund!)

Att få ihop ett första pris under ösregn är ju en bedrift i sig... :)

Kramar
Anna-Lena med familj och fyrfota

Malin Ullström

3 november 2013 20:57

Tack snälla ni!:)
Japp, mittbena på både matte och hund!

Kram Malin

 
Ingen bild

alexandra och polly

4 november 2013 18:06

Jaaa... Super grattis ! Vad bra ni är ! ! !

Malin Ullström

4 november 2013 18:32

Tack snälla! :)
Hoppas vi snart kan träffas och träna de små "vilddjuren"!

Kram Malin & Hugo

 
Ingen bild

Gunnar

7 november 2013 04:50

Hej. Ja inte är jag speciellt förvånad över LP't. Du är bra på att träna dom små liven. Planen för oss var att vi skulle åkt ner till er nu i höst. Men det blir inte så. Vilket gör mig lite bedrövad. Men är det mycket att göra så går det inte ihop. Men jag lovar att ta hand om hundarna väl under tiden. Detta året har varit alldeles för fullbokad med aktiviteter för oss. Jag/Vi saknar er där nere i södern.
Må väl och hälsa familjen.

Malin Ullström

7 november 2013 22:09

Tack, Gunnar! Det var snällt sagt!:)
Tråkigt att ni inte kan komma ner i höst, men man hinner inte allt.
Helt övertygad om att du tar hand om de fyrbenta på bästa sätt, och ni är så välkomna när ni kan!
Sköt om er!
Kram Malin

 
Ingen bild

Kristina/Elee

7 november 2013 19:45

GRATTIS, vad bra ni är!!!

Kram Kristina :)

Malin Ullström

7 november 2013 22:02

Tack snälla!:) Snart er tur!!
Kram Malin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Ullström - 7 mars 2019 14:13


...det är inte lätt att hinna med att uppdatera både hemsida, blogg och facebook. Eftersom det är lite "pyssligare" med bloggen så har jag bestämt mig för att sluta skriva här. Vill ni ha kontakt med oss eller följa oss är ni välkomna till vår hems...

Av Malin Ullström - 23 april 2018 21:13

...väl dags för uppdatering!  Här har hänt en massa sedan jag  skrev sist och det är ju inte så konstigt då det är länge sedan... För att sammansfatta allt så har jag haft lydnadsträning för "valparna" som snart blir 8 månader (tillsammans med ett li...

Av Malin Ullström - 5 januari 2018 20:15

... har precis börjat!  Hösten och än så länge vintern (?) har gått i ett, det har varit mycket både på jobbet och privat. Valparna har flyttat och av alla uppdateringar jag fått så verkar det som om alla de små grynen sköter sig exemplariskt! Det ve...

Av Malin Ullström - 7 november 2017 09:05

...underbart hörstväder och hundträning, kan det bli bättre?!     Vi är ett gäng som träffas ungefär varannan helg och tränar våra hundar, så roligt! Alla med olika mål och förutsättningar, men alla har ett gemensamt intresse och det är att ha tr...

Av Malin Ullström - 6 november 2017 20:29

...alla valpar flyttat!    Öljersjös Diana Joy of Java, eller "Doris" som hon skall kallas flyttar på fredag till sitt nya hem!     När valparna var drygt 6 veckor var min goa väninna Tina, från Tillyhills kennel, här och fotograferade valparna...

Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards