oljersjo-kennel

Alla inlägg den 15 februari 2015

Av Malin Ullström - 15 februari 2015 19:50

  ...rävjakt!

Idag sammanstrålade jag, min pappa, farbror, mina yngre kusiner Carl och Ludwig samt ett gäng äldre herrar för en dag i skogen. Idag skulle Schiller tiken, "Vilda" få sätta fart på harar och rävar i de djupa skogarna!  


Något blåsig dag, men vad gör det när man har trevligt sällskap och fikakorg med?!

Det tog inte lång tid innan "Vilda" hade fått upp en räv och min farbror kunde skjuta "Mickel" och straxt därefter drev "Vilda" fram en lite rävtik där vi satt som min pappa kunde skjuta. Två rävar och en mycket glad och lycklig hund samt två nöjda skyttar!


 

 

Tack för en härlig dag tillsammans med er alla, rävjakt med stövare är något speciellt!


Kram Malin

Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards