oljersjo-kennel

Alla inlägg den 20 december 2013

Av Malin Ullström - 20 december 2013 20:13

...med stormsteg och jag hade en mycket fin plan i år för hur julklappsinköpen, julmaten , pysslet och myset skulle avnjutas. Tja, man ska inte ha en plan för oftast så håller dom inte...

Allt gick i stöpet när yngsta dottern lyckades ta hem maginfluensa...  Jag som aldrig brukar bli sjuk, däckade fullständigt..har inte sovit så mycket sedan jag var barn! Tack o lov samtidigt som dottern, så nu är vi på benen igen och resten av familjen verkar ha klarat sig...

Nåja, man måste ju vara hemma en dag innan man ger sig till jobbet igen, och då passade jag på att städa, pyssla och klä vår lilla, med betoning på lilla gran!  

Vi brukar ha en rejäl gran i vardagsrummet och jag är alltid lika irriterad efter ett par dagar för jag kommer aldrig in i skänken som står bakom granens plats, och sedan ska vi ju inte prata om barren...

Så i år blev det en liten gran, hörde förresten på TV att på 1800-talet, ja, då hade man små granar inne, så varför inte!  

Så nu står den där vår lilla fina gran och jag kommer in i skänken och det blir mindra barr när den ska sopas ut!

   

Imorgon står hundarnas julbad för dörren! Doften skvallrar att nu är det dags....  


//Malin




Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards