oljersjo-kennel

Alla inlägg den 6 november 2010

Av Malin Ullström - 6 november 2010 12:55

...bry mig om vädret, men nu får det ge sig!! Detta regnande...  det ger sig aldrig! Allt blir så förgrymmat smutsigt, och det tycker jag INTE om!


Efter morgonpromenaden med hundarna, testade jag av Rhea och Java på uppletande. Rhea har gjort ett lätt uppletande innan, men den lilla "huliganen" har inte gjort något innan.

Det gick utmärkt!!  Rhea fixade uppgiften galant, snabbt och systematiskt!

Java klarade det lika bra, men gud vad snabb hon är! Henne lilla mamma Kiara är mycket snabb, men Java var nog strået vassare! Tack och lov hade hon  näsan med sig hela tiden! Vad glad man blir när det går så bra!  


Japp, nu hoppas jag att det går lika bra för mig när jag ska "hugga" tag i städning av huset....  

Hade hellre varit ute i regnet, eller...nåja, imorgon blir det hundträning för hela slanten och då ska solen titta fram...


Önskar er alla en härlig alla helgons dag!

Malin

Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards