oljersjo-kennel

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Malin Ullström - 11 november 2010 19:28

...gått i ett "huj"! I söndags hade jag träning med "mina" kursare...solen sken och vi hade som vanligt tokigt roligt!   Hundarna var mycket duktiga och vi tränade både lydnad och uppletande.Alla hundarna utom en förstod precis vad uppletande gick ut på, så med mera träning kommer det sitta som en "smäck", det gäller bara att förarna tränar... Lille Neo som inte förstod varför i hela fridens namn han skulle lämna sin matte och hämta den "roliga" (enligt matte) leksaken, ja, han har hittat sitt kall livet - AGILITY! Det är han "ruggigt" bra på, och har tagit medaljplatser, så jag tror vi hoppar över uppletandet... man måste se sina begränsningar!   Jag tycker det är så roligt att hjälpa hundägare med deras fyrbenta!!! Det är så härligt att se när allt faller på plats!!

Veckan har sedan gått i 100 knyck, mycket på jobbet och mycket hemma!

I morgon kommer Majsan och vi ska träna våra huliganer, innan det är dax för fredagsmys! Tror jag ska ta upp ett par änder för upptining, nej, vi ska INTE ha dom till fredagsmyset!!!


Sköt om er i höstmörkret!

Malin

Presentation


Välkomna till Öljersjös kennel!

Här kommer jag att skriva när tid finnes om hundträning, tävling och annat smått och gott om hund!

Titta gärna in på vår hemsida
http://oljersjoskennel.se

Med vänlig hälsning

Malin Ullström

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards